• Gratis verzending vanaf €70.00, door drukte bij de post kan de bezorging langer duren
  • Persoonlijk styling advies
  • Telefonisch bereikbaar 020-7552893

    Klantenservice FAQ

    “Kan ik de artikelen alleen online kopen of is er ook een Zohar fashion winkel?”

    De meeste artikelen zijn ook verkrijgbaar in onze winkel op het Gelderlandplein 167 in Amsterdam

    “Ik heb een vraag over een bestelling, hoe kan ik Zohar fashion bereiken?”

    Je kan Zohar fashion via mail bereiken op [email protected] en telefonisch op +31207552893 ( ma-vr van 12-18 )

    “Ik heb mijn artikel online gekocht, kan ik retourneren of ruilen?”

    Ja, dat kan zeker. Kijk hiervoor onder de ‘ruilen & retourneren‘ tab.

    “Ik heb mijn artikel cadeau gekregen, maar wil deze graag ruilen, kan dat?”

    Als deze online in onze webshop is gekocht kan dit. Kijk voor onze ruil- en retourvoorwaarden onder het tabje ‘ruilen & retourneren‘. Als het artikel in de winkel is gekocht, zal het artikel bij de winkel moeten worden geruild.

     “Hoe kan ik mijn artikel het beste wassen en eventueel strijken?”

    In al onze artikelen zit een wasetiket.

     “Kan ik een artikel die ik met korting/in de sale heb gekocht ruilen”

    Nee alle artikelen die met korting of in de sale zijn gekocht kunnen niet worden geruild!

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »